lauantai 8. tammikuuta 2011

Random photospam and sales finds!

Hello, it's been a while!

Sorry for being a horrible blogger but I have a good reason, I haven't been at home for last two weeks ;A; I got home on friday evening after gal meetup (I will probably post pictures from there on monday or tuesday!), it's nice to be back and be able to use my own laptop!

But anyways,on new year (which was over a week ago,eek i'm slow) we were celebrating at Leijos place!





Koko posse miinus minä ja muutama muu, kun ihmettelin että minnekköhän mä livistin kuvan ottohetkellä niin joku infosi että olin juttelemassa vessanpöntölle tai jotain.... :---D Mutta oli varsin muksaa as far I can remember!






Psykedeliaa kulttuuriratikassa! Päädyttiin poikkeemaan tossa kun oltiin menossa ristiretkeilemään Ikeaan, oli aika jännä! Moar of these plz!



Tältä näytin kun käännähdin Ikeassa, en päätynyt ostamaan mitään vaikka olin jo melkein ostamassa vaikka mitä........

Ja ostoksista puheenollen päästäänkin soljumaan aiheeseen alennusmyynnit,ootan aleja mahollisesti Jouluakin enemmän! Onhan se ahistavaa yrittää shopata 7634754873 muun ihmisen kanssa mutta kyllä semmoset supermegalöydöt on ihan sen arvosia.

Tein mun löydöistä tälläset kivat kollaasit niin ei tartte postata tuhatta kuvaa erikseen







Erityisen rakastunut oon noihin kenkiin ja kauluriin ♥.
Oottekos te tehneet mitään kivoja löytöjä C:?

♥Rady
I'll be back soon with Gal meetup- photos!

7 kommenttia:

  1. Mä löysin mulle mekon :DDDD ai et mä oon hyvä ei tietenkään viimetippaan mut anyway :)) eikä maksanut muokkausksen kaa ku vähän alle 300€ ja oikee hinta lähenteli 2500€ :OO

    VastaaPoista
  2. ahhh noi kengät, rakastan hapsukenkiä XD♥♥ toi vyö on kans aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. Hi there,

    Nice blog! I really enjoyed it!!!

    Hope to see you soon, stop by my fashion blog PRETTY PORTOBELLO, I would love you to have a look.

    x

    VastaaPoista
  4. mistä tunnet Leijon ja noi :o

    VastaaPoista
  5. Camilla: OO luinkin sun feisbasta!

    Chinsa: Hapsukengät on rakkaus ;__;♥ Oli -50% niin ei voinut vaan jättää niitä kauppaan~

    Eri: Thankies!

    Ano: Ennen pippaloita tunsin tuolta vaan Beven ja Viivin ja Heikin olin nähnyt kerran,että suurimpaan osaan tutustuin vasta tuolla :---D Beve kutsu mut sinne~

    VastaaPoista
  6. Uulalaaa mikä vyö ja noi kengät mmm ♥ tykkäilen kovasti !

    Kaikilla näyttäis olleen raju uus vuos :''D

    VastaaPoista