lauantai 30. lokakuuta 2010

New stuff!

Heipsan!

Kävin hakemassa mun pitkään odotetun takin viimeinkin tullista viime maanantaina, mutta koska oon ollut koko loman ajan kipeenä niin en oo jaksanu käydä ottamassa aikasemmin kuvia teille näytettäväksi :---D Nää kuvat on otettu vissiin torstaina!





Takki on siis Yesstylestä ja merkki taisi olla Envylook! C: Mulla meni yli kuukausi saada tää, alunperinhän olin tilaamassa ihan eri takkia ja 2,5 viikkoa tilauksen jälkeen mulle ilmotettiin että sitä ei oo, joten vaihoin sitten tähän. Tykkään tästä oikeestaan enemmän kun siitä alkuperäisestä! Valkonen on vähän arka väri joten pitää olla varovainen etten likaa tätä heti kättelyssä...

Keskiviikkona revin itteni ekan kerran sängyn pohjalta ja lähin metsästämään itelleni uutta laukkua kun toi edellinen lempparilaukku alko sanoutua irti. Ihastuin tähän ensisilmäyksellä *--*♥



Oikeestaan yritin ettiä Guessin boxbagiä, mutta tää iski silmään! Varsinkin toi logokuvio on tosi kiva.



Logokuvio jatkuu sisälläkin! Ja ekaa kertaa löysin laukun jonka kännykkätasku on oikeen kokonen mun möhkälepuhelimelle, jeah (rajasin sen kännykkätaskun tosin taidokkaasti pois ups: ::D )♥

Laukun pariksi löysin siihen sopivan lompakonkin!





Rakastuin tähän vintage vibaseen kankaaseen! So prettyyy~


Ja tähän mahtuu vielä suht paljon korttejakin,jouduin edellisessä poistamaan osan lompakosta tilanpuutteen takia, nyt voin yrittää ettiä kaikki mun boonus/klubi/kanta-asiakas kortit ja laittaa ne takasin ~


That's all for now, nyt suuntaan halloweenia juhlimaan♥!


♥Rady

6 kommenttia:

  1. takki on ihana! guessista en ite hirveesti perusta, mutta toi lompakko on kyllä aika nätti ja oi miten ihanasti siinä on tilaa~

    VastaaPoista
  2. ihana takki ;A; ♥ ja toi laukku myös *------*

    VastaaPoista
  3. Ihana takki! ♡ Ja ihana lompakko Q___Q ♡ Oot aina niin kaunis ♡

    VastaaPoista
  4. oi toi takki ...♥ ja kaikki muukin :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kiitooos ♥;__;

    Narsessa : Guessillä on mun mielestä paljon kivoja juttuja mut sitten taas varmaan yhtä paljon ''ei kivoja'' juttuja :D ja kiitos!♥

    Laura: Kiitos kiitos, mäkin tykkään ;A;♥

    zökö: Semmosesta Guessin outlet tyyppisestä mestasta missä myydään vanhempia malleja 30-70% halvemmalla B) Se on Helsingissä Pitäjänmäessä, I can show u sometimee~

    Coco: Thank uuu♥

    father-mother: Kiitoksiaa♥

    VastaaPoista