maanantai 4. lokakuuta 2010

GAL meet up vol.3!

Heibaa♥

Koeviikko päättyi ja feilasin tapani mukaan taidokkaasti 0/ Nyt kun uusi jakso alkoi niin mulla on taas sluibausaikaa = voin päivitella,hip hip hurraa jne.!

Nyt päällimmäisenä kerrottavana tässä ois varmaankin Gal meet up 3, joka siis oli eilen. Mulla jäi taas kamera kotiin ja kaikki kuvat on jonkun muun omaisuutta, joten en lätkäse mun blogin logoja niihin : ---D

Ainiin ,mun hiukset meni plöröks tanssipelailun seurauksena et you have been warned!








this is how fun we're having for real :( No okay lavastettu kohtaus tämä, älkää pelästykö. Aateltiin että tällä kuvalla saatas varmasti uusia kävijöitä miittiin!


Meitä oli ihan muutama...






Me brunet! plus Pinja :---D


Meijän piti ryhmässä keksiä ja kuvata joku aihe, meillä Pinja ja Tiia pääty turistinähtävyyksiksi.



Pienen taistelun tuloksena saatiin ton mestan tanssipeli toimimaan ! Tanssipelit on kivoja vaik oon niissä aika kehnohko :::D mut plussaa ehdottomasti tolle mestalle tosta, jos tylsyys iski ni pysty mennä hakkamaan tota!


Kahvinkeitintä ei onnistuttu paikallistamaan, joten me kofeiininarkkarit jouduttiin lähtemään ristiretkelle huoltsikalle. Paparazzi iski kun saavuttiin takasin (onnistuin muuten läikyttämään kahvia mun neuleelle, bohoo ;__;)

Miittipaikkana toimi Happi, joka oli yllättävän tilava ja muutenkin tosi sopiva meille, tykkäsin kovasti! Tää miitti oli jotenkin mun mielestä edellistä kivempi just noitten sisätilojen takia

Kuvat on siis napattu vaan ympäriämpäri ja en siis omista niistä yhtäkään ja eivät ole oikeestaan missään aikajärjestyksessä. Mutta seuraavaa miittiä odotellessa♥

Translation:

* Yesterday I went to Gal meet up 3! I had lots of fun ( even though my hair died when I playd ITG) and the place was lot nicer than I had expected.

* I don't own any of the pictures because I forgot my camera AGAIN so I didn't put my blogs logo to any of the pictures

* I'm really looking forward to next meet up!


♥Rady

4 kommenttia: