lauantai 9. lokakuuta 2010

7 facts

Heippa!♥

Sain tämmösen Iidalta ja nyt kun tylsyys iski niin aattelin että voisin tän täyttää! Elikkä ideana on siis paljastaa seitsemän juttua itsestään ja antaa tämä sitten tehtäväksi seitsemälle muulle bloggaajalle! Lisäilen tähän vähän aiheisiin liittyviä kuvia ettei ihan tylsäksi mene.

Ai niin , logotkin jäi laittamatta koska en oo omalla koneella
No logos this time, I'm not on my own laptop



1.
Oon kasvattanu mun tukkaa ysiluokasta asti. Lyhimmillään mun tukka oli jotain sentin pituusluokkaa :---D Leikkasin poikatukan ennen kasiluokkaa ja sillon se oli hienoin idea ikinä. Nyt kadun sitä enemmän kun mitään koska kun leikkasin lyhyeksi mun tukka oli about saman mittanen kun nytten, eli jos en olisi sillon napsassu tukkaa pois niin mulla olisi nyt tosi pitkä tukka. Nyyh ;__;

I have been growing my hair since 9th grade. As it's shortest my hair was only 1 cm long. I cut the ''boyhair'' before going to 8th grade and at the time it seemed like the best idea ever. Nowadays I regret it more than anything because before i cut it, my hair was about the same lenght it's now. My hair would be soo long now i hadn't cut it back then ;__; bohoo


Me on 9th grade. My hair was even shorter on 8th grade,but I didn't find any pics from that time :---D JÄRKYTTYKÄÄ, tältä mä joskus näytin....

And this is how long my real hair is now


2.
Alaluokilla harrastin lyhyen aikaa kilpatanssia ( tarkoitan tällä vakio ja lattaritansseja), mutta vihasin sitä. Vielä nykyäänkin vihaan niitä ,erityisesti valssia ja wienin valssia :( Wanhojentanssiharjoittelua odotan kauhulla. Lattareista oon kyllä oppinu tykkämään.

When I was younger, I used to do ballroom dancing. I hated it and I still do, especially waltz and viennesse waltz :( I'm waiting for prompractise with horror. I have started to like latin dances though.


3. Oon kissaihminen! Meillä on kaksi kissaa, Ramona ja Lytty. Ramona on tosi ladylike ja Lytty on semmonen pulska löllykkä XD Kuvassa Ramona, Lytystä en löytäny kuvaa koska en oo omalla koneella :C

I like cats! We have two cats, Ramona and Lytty. Ramona is all ladylike and Lytty pretty chubby XD The cat in the pic is Ramona , I'm not on my own computer so I got no picture of Lytty : C



4. Oon tosi epäsuomalainen, inhoon perunaa (varsinkin peruskeitettyä) ja en tykkää saunasta yhtään. Inhoon montaa perussuomalaista ruokaa muutenkin, tykkään enemmän esimerkiksi kiinalaisesta ja thaimaalaisesta ruuasta! Mun unelmamaailmassa mättäisin mun lemppariruokaa eli friteerattuja jättikatkarapuja hapanimeläkastikkeessa koko ajan lihomatta ♥

I'm really un-finnish, I don't like potato nor sauna. I hate many basic finnish foods, I like chinese and thai foods a lot more for example! In my dream world I'd be eating deepfried shrimps in sweet and sour sauce all the time without gaining any weight♥



Dear Natsuko Sone, please tell me how you stay so thin and eat so much? ;__;




5. Aion muuttaa pois tästä pikkukylästä heti lukion jälkeen, luultavasti Helsinkiin. Se on yksi asioista joita odotan kaikkein eniten atm. Myös ulkomaille muutto joskus hamassa tulevaisuudessa houkuttaa ;A;

I'm going to move out of this little town right after highschool, probably to Helsinki. It's one the things I'm looking forward to the most. Also , I would like to move abroad someday ;A;

6. Oon kofeiiniaddikti. Rakastan kahvia ♥ Erikoiskahveista lemppareita on jäälatte (varsinkin Kampin Johto cafen jäälatte on taivaallista) ja cappucino.

I'm caffeine addict. I love coffee♥ My special coffee favourites are Icelatte (especially Johto cafes in Kamppi!) and cappucino.



7.HUH VIIMEIN SEISKA! Näitä on tosi vaikea keksiä :---D. Oon yleensä aika positiivinen ihminen ja turha murheissa rypeminen on mun mielestä suurinta ajanhukkaa mitä voi olla. Jos joku asia ei mee putkeen niin sille ei enää jälkeenpäin mahda mitään, joten sitä on turha ruveta viikkotolkulla murehtimaan! Elämässä on paljon kivojakin juttuja ,joten miksi keskittyä niihin masentaviin?

I'm usually really positive person. I think that useless pouting and sulking is the biggest time waster ever. There's so much nice things in life so why focus on the depressing things?


En jaksa alkaa jaella tätä palkintoa, anteeksi. Ootte kaikki kauniita ja mahtavia♥


Nyt katsomaan Prinsessa Päiväkirjoja!
♥Rady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti