keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Jinglebell time!



Meinasin postata jo aikaisemmin tänään , mutta meijän joululoman alotus kahvitellu/ Idan uuden kämpän tutkailu tuokio venähti 6-tuntiseks Singstar-maratooniksi, jossa kahlattiin 6 levyä läpikotasin. Dooris, Dooris,sä veit mun sydämmeni ja muita klassikokipaleita kovaa ja korkealta.



Laitoin tukan tollasille casualimmille kiharoille ja kiharsin vielä ''sisäänpäin''.
IMO lopputulos oli aika söpö, pitänee soveltää lyhyeen tukkaan, vois näyttää vielä semisti paremmalta!

Mutta siis koko postauksen pointti oli HYVÄÄ JOULUA KAIKKI IHANAISET!♥ Musta ei varmaan kuulu seuraavan kerran kuin vasta ensiviikolla , pitäkääpä hauska Joulu~

The only point in this post is to wish merry christmas to all of you lovelies!♥ I probably won't be posting until next week , have a great Christmas everybody~


Some Christmas themed photos I found from my phone and camera









♥Rady

4 kommenttia:

  1. aww ku oot söpö~ ♥ ihanat hiukset ja toi huppari ja karvajuttu sopii nii hyvin yhteen ♥

    muuten, mun on pitäny kysyy jo jotai ikuisuus sitte mut oisko sul viel niit kuvii mitä otit musta ja Viivistä Tsukis ku meil molemmil oli tummat hiukset ja leopardi villatakit? 8D jos vaa sul ois viel niit nii voisitko lähettää mulle vaik sähköpostil liitetiedostona ku mä en oikeen ikin meses oo online... XD

    ja hei hyvää joulua sullekkiiiin~ :3♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos♥

    Kyllä mulla taitaa olla se , mun vanha kone hajos ja suurin osa kuvista meni siinä mut tsukikuvia mulla on pelastettuna, lähettelen sen sulle asap!

    VastaaPoista
  3. Hyvää Joulua to you too dear <3<3<3

    VastaaPoista
  4. ihanan näköset kiharat! ♥

    hyvää joulua sullekin~ :D

    VastaaPoista