keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Mini order from yesstyle

Helou!


Näitten masentavien loskakelien keskelle sain tossa toissapäivänä vähän valonsäteitä kun mulle saapui (seitsemältä aamulla kun vielä nukuin) postia Yesstyleltä! Mun Tsukiconia varten tilaamat vaatteet kerkesivät kuin kerkesivätkin suomeen ajoissa♥




Kaksi pärstäkuvaa iloisesta uudesta omistajasta ja sitten itse asiaan!




Hooded fur vest and skinny belt from Stylementor! Toi liivi on mun uus rakkauspakkaus koska se on niin pehmeä ja mukava ;___;♥



Leopard print camisole from 59 seconds!Mun piti alunperin tilata vaan toi liivi mutta tää oli miinus 70 % alennuksessa niin oli pakko hankkia tämäkin!


Coin purse as a free gift! So cute ♥ En pidä tässä itseasiassa kolikoita, pidän siellä ripsiliimaa ja huulirasvaa niin ne pääse vaeltelemaan laukussa/meikkilaukussa!
Toivoin just että saisin vaaleenpunasen version ,jee!

Kadotin myös mun viimeisen ripsiparin joten lähdin falshie hunting reissulle rakkaan pikkukyläni keskustaan :---D Ensin tallustin Seppälään ja ostin sieltä pari pakettia niitä seppälän perusripsiä. Sitten päätettiin Mirkan kanssa katsastaa yksi toinen mäntsäläläinen putiikki ajan vietoksi ja tadaa..........



Löysin just sopivia jytyjä ripsiä, 10 paria 5,50e! En kehdannut enää mennä palauttamaan niitä seppälän räpsyttimiä, nyt mulla sitten ainakin on ripsiä :----DD....

Nyt oon tyytyväinen koska mun molemmat Tsukicon outfitit on aikalailla suunniteltuja~! Ketkä on muuten tulossa tsukiin ? *A*

♥Rady

7 kommenttia:

  1. toi liivi lärpäke on niin söpö ;____;

    heimoi, jos tuut iltabileisiin tai shibuya heat waveen ni tuun kiusaamaan sua :3

    VastaaPoista
  2. hallelujah mikä ripsi löytö! ;---O
    ihania ihania vaatteita ^^

    VastaaPoista
  3. Anna ; niin on ;__;♥ Ja iltabileisiin en uu koska coco katsurakaan ei tuu muttaa Heat wawessa nähdään ~

    Estel ; kiitooos♥

    VastaaPoista
  4. ihana liivi! Ja muutkin vaatteet. XD Ripsivarastoaaa! Tarvit jonku ripsilaatikon kohta! Ja tsukiin tulossa ofc ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitoos♥ ja todellakin pitäs keksiä joku ripsilaatikko tai muuten noi alkaa pikkuhiljaa leviimään ympäriinsä XD mutta tsukissa nähdään~

    VastaaPoista
  6. Oot tosi nätti! =)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Hallu: Kiitooos ;___;♥
    SSM: Danke♥

    VastaaPoista