maanantai 22. marraskuuta 2010

Just two outfits+earmuff&boot luv!

Hola amigos!

Aloitus noin koska oon fiilistelly tänään espanjan kielistä musiikkia ja kuvitellu että voisin olla rannalla etelä-Amerikassa juomassa pina coladaa sellasesta koverretusta ananaksesta. Toi pakkanen syö miestä ;A;;

Aattelin nyt että koska mun asujen postaaminen on jääny tosi vähälle, postaan nyt tässä pari josta oon tykkäilly!

@ first, a little older outfit that I wore when I went to Helsinki for university info for highschool students

W/ super cute Sara!

Vest-Guess
Cardigan- New Yorker
Top-Modström
Stockings-H&M
Shoes- Shu

Todays outfit





Note my new overknee boots! Pure luv♥ Also note....



...my earmuffs! They're selfmade with help from my sister♥ Now my ears wont freeze!

Ainiin,koeviikko alkoi taas ja tällä kertaa oikeasti panostan kunnolla! Mulla on vaan neljä koetta joten mulla on paljon aikaa kaikille. Hyvästi sosiaalinen elämä viikon ajaksi :-----D Ilmoittauduin myös kevään ylioppilaskirjotuksiin, vähän jänskättää. Nyt ei voi enää vetää ilmottautumista takasinkaan, iik.



♥Rady

Ps. vihaan tätä ulkoasua, pakko päästä väsäämään jossain vaiheessa uusi >:---(

7 kommenttia: