torstai 9. syyskuuta 2010

Heipsan!

Kyllä, oon taas vähän lipsunu tän päivityksen kanssa, mainitsin vähän että alkuviikosta postaisin viikonlopun partyistä kuvatuksia, mutta niitä vaan ei ollutkaan kovin paljoa, ja julkaisukelpoista vielä vähemmän. Jokasen 10 kuvan joukossa oli ehkä yksi ei-tärähtänyt kuva :---D...

Mutta, tällä viikolla en oo saanut hirmusti asukuviakaan oteltua, mutta oon saanu pari tosi kivaa tukkaa aikaseksi!



Tämmönen rusettitukka, oon miettiny tän kokeilua jo pidemmän aikaa mutta nyt viimein ymmärsin ton rusetin teon kikan! Tää on muutenkin tosi helppo ja nopee tekonen kampaus jooten tykkään tykkään♥



Tän kanssa vänkslääminen kestikin suht kauan B( ekaa kertaa teen noita sivulettejä vai miks niitä nyt kutsutaankaan ja se oli mulle jotenkin tosi vaikeeta näpellystä. Pitää alkaa harjottelemaan koska tykkäsin tästäkin tukasta, vaikka tää olikin aika aikaa vievä vetästä maanantai-aamuna....


Ton päivän asu, jotenkin aikalailla erilaista mitä yleensä käytän mutta vaihtelu virkistää välillä!

Ja nyt kun tukasta on ollu paljon pölinää tässä niin esittelen tässä yhen IMO loisto-ostoksen viime viikolta!



Nousi mahollisesti mun lempparilakaks! Pitää ihan sikahyvin eikä silleen ''katoa'' päivän mittaan hiuksista! Mun hiuslakan valintakriteereihin ei kuulu se että hiuksista pitää jäädä ultra pehmeät , sileät ja luonnolliset ja blablabla, kuhan säilyttää muotonsa mahdollisimman hyvin niin on tyytyväinen. Ainoa miinus tossa on se että toi lakka pullo ei mahu mun laukkuun, tai no mahtuu mut sit mikään muu ei mahdukkaan :( Tosin tää johtuu mun omasta tyhmyydestä koska noitahan ois ollu pienemmissäkin pulloissa, ups !


Nyt alkaa kyllä silmäluomet painamaan, onneksi huomenna on perjantai ja pääsee vähän tuulettumaan ! ;A;

♥Rady

Ps. Korjaan tohon ylempään VOIEI kun huomenna on perjantai, jos oikein muistan niin avataan huomenna bilsan kurssilla SIAN SYDÄN

4 kommenttia:

  1. ihana asu ja ihania noi molemmat kampaukset! *-* erityisesti toi lettikampaus~ oon ite niin tumpelo etten osaa tehdä tollasia lettejä, pitäis varmaan vaan koittaa opetella...

    VastaaPoista
  2. ädlgnksmdgnkm susta tulee vaa päivä päivältä nätimpi ;O;

    VastaaPoista
  3. aww sun hiukset! * -- *

    VastaaPoista
  4. Chinsa: Kiitos kiitos ;A; ja ja noi letit on silleensä tosi rasittavia tehä, mutta sit kun siitä perusideasta saa kiinni niin se alkaa sujua ~

    Jassu: katoppas vaan itseäs kaunokainen ;A;♥

    Aija: Kiitos kiitos~

    VastaaPoista